Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Είστε εδώ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 16/03/2020

Η Γενική Ταχυδρομική με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες της λαμβάνει κάθε μέτρο ώστε σε αυτή την πρωτόγνωρα δύσκολη συγκυρία να συνεχίσει την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών, εφαρμόζοντας ταυτόχρονα κάθε προτεινόμενο από τις αρμόδιες υπηρεσίες μέτρο, ώστε να διαφυλάσσεται η δημόσια υγεία και η υγεία των εργαζομένων.

Ειδικά οι εργαζόμενοι στην διανομή πακέτων καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραδώσουν όλες τις αποστολές έγκαιρα και με ασφάλεια στην πόρτα του παραλήπτη,ενώ έχουν σαφείς οδηγίες για την τήρηση αποστάσεων ασφαλείας, όπως αυτές υποδεικνύονται αρμοδίως, για τη χρήση μέσων προφύλαξης  και για την κατά περίπτωση διευκόλυνση της παράδοσης πακέτων ακόμα και χωρίς υπογραφή του παραλήπτη αναλαμβάνοντας προσωπικά την ευθύνη πιστοποίησης της παράδοσης.  Αυτή η πρόβλεψη – οδηγία έχει ήδη γνωστοποιηθεί στην εποπτεύουσα αρχή [ΕΕΤΤ].

Οι πελάτες  που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορούν να επικοινωνούν με το τοπικό κατάστημα εξυπηρέτησης της Γενικής Ταχυδρομικής για την εξυπηρέτηση παραγγελιών που δέχονται από το πελατολόγιό τους με τηλεφωνικό ή άλλο τρόπο.  Μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν, χωρίς κανένα κόστος, την ηλεκτρονική πλατφόρμα (eshop) της Γενικής Ταχυδρομικής gteshops.com αναρτώντας εκεί τα προϊόντα - εμπορεύματά τους με πλήρη περιγραφή ώστε να  πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις.